veckans blogg och ny slottsgård och lite hjälp om ett spel i panfu xD

Heeej alla glada pandor xD
sry att vi inte skriver så mkt men aja ;D
Nu ee det en ny slottsgård, om jag ska vara ärlig gillar jag den gamla mest.. saknar deej gamla slottsgård :(


Men aja, hela panfu gör tyyp oms nu ;)
 Bilden säger allt ;) allt det fungerar idag :)

Bloggpriset går till... Alemanda grattis du ee veckans blogg på Panfudektektiverna


och sen har jag börjat spela Kung fu spelet i panfu det som ee på terassen :)

Här ee lite hjälp det ee svårt ibörjan men sen ee det super lätt ;D



K



X



W




S



O



M

Japp det var nog allt Hejdå// London ... fotomodellen London.. Yeaah.. Okeej nu ska jag sluta med det där "fotomodellen London men det ee så kuul.. Fotomodellen London uuuh xD





Kommentarer
Postat av: mollymo

Hej! kolla gärna in min blogg och kommentera den snälla : http://ylloms.blogg.se/panfu/

2010-09-18 @ 20:36:43
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0